Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Сайт вчителя інформатики
Пікулі Михайла Вікторовича |
|
Рубрика "Конспекти уроків"
Конспекти уроків з інформатики для 5 класу
____________________________________________________________________________________
Конспект до уроку "Додавання, редагування та форматування таблиць"
|
Урок №15
Тема уроку "Додавання, редагування та форматування таблиць"
(за програмою 2016 року)
|
_____________________________________________________________________________________
Конспект до уроку "Підготовка документа до друкування. Друкування документа"
|
Урок №16
Тема "Підготовка документа до друкування. Друкування документа"
(за програмою 2016 року)
|
_____________________________________________________________________________________
Конспект до уроку "Алгоритми та їх виконавці"
|
Урок №17
Тема уроку "Алгоритми та їх виконавці"
(за програмою 2016 року)
|
_____________________________________________________________________________________
Конспект до уроку "Середовище описання і виконання алгоритмів"
|
Урок №18
Тема уроку "Середовище описання і виконання алгоритмів"
(за програмою 2016 року)
|
_____________________________________________________________________________________
Конспект до уроку "Типи алгоритмів"
|
Урок №19
Тема уроку "Типи алгоритмів"
(за програмою 2016 року)
|
_____________________________________________________________________________________
Конспект до уроку "Лінійні алгоритми"
|
Урок №20
Тема уроку "Лінійні алгоритми"
(за програмою 2016 року)
|
_____________________________________________________________________________________
Конспект до уроку "Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч"
|
Урок №21
Тема уроку "Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч"
(за програмою 2016 року)
|
_____________________________________________________________________________________
|
|