№ уроку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Кодуванняданих
|
1.
|
|
Правила поведінки і безпекижиттєдіяльності (БЖ) в комп’ютерномукласі.
Опрацюванняданих як інформаційнийпроцес. Кодування та декодуванняповідомлень.
|
|
2.
|
|
Двійковекодування. Одиницівимірюваннядовжинидвійкового коду. Кодуваннясимволів
|
|
3.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначеннядовжинидвійкового коду текстовихданих
|
|
Тема 2. Апаратно-програмнезабезпеченнякомп’ютера
|
4.
|
|
Архітектуракомп’ютера. Історіязасобівопрацюванняінформаційнихоб’єктів. Процесор, йогопризначення.
|
|
5.
|
|
Пам'ятькомп’ютера. Зовнішні та внутрішнізапам’ятовуючіпристрої. Пристроївведення та виведенняданих. Пристрої, щовходятьдо складу мультимедійногообладнання. Технічні характеристики складовихкомп’ютера. Видисучаснихкомп’ютерів та їхзастосування.
|
|
6.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Конфігураціякомп’ютерапід потребу.
|
|
.7.
|
|
Класифікація та загальна характеристика програмногозабезпечення. Ліцензії на програмнезабезпечення, їхтипи. Системнепрограмнезабезпечення. Класифікація та основніфункціїопераційних систем. Службовепрограмнезабезпечення. Поняттяінсталяції та деінсталяціїпрограмногозабезпечення. Проблемисумісностіпрограмногозабезпечення. Форматуванняносіївданих.
|
|
8.
|
|
Архівуванняданих. Стисненняданих, видистисненняданих. Архіватори. Типиархівів. Операції над архівами.
|
|
9.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Архівування та розархівуванняданих.
Контрольна робота №1 з тем: «Кодуванняданих», «Апаратно-програмнезабезпеченнякомп’ютера»
|
|
Тема 3. Опрацюваннятекстовихданих
|
10.
|
|
Форматифайлівтекстовихдокументів. Створення, редагування та форматуваннясписків, колонок, символів, формул в текстовомудокументі.
|
|
11.
|
|
Створення, редагування та форматуванняграфічнихоб’єктів та таблиць в текстовомудокументі. Недруковані знаки.
|
|
12.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, щоміститьоб’єктирізнихтипів.
|
|
13.
|
|
Стильовеоформленняабзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизованествореннязмісту та покажчиків.
|
|
14.
|
|
Шаблонидокументів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами.
|
|
15.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Структура документа. Автоматизованествореннязмісту та покажчиків.
Контрольна робота №2 з теми: «Опрацюваннятекстовихданих»
|
|
Тема 4. Опрацюванняоб’єктівмультимедіа
|
16.
|
|
Форматиаудіо- та відеофайлів. Програмнезабезпечення для опрацюванняоб’єктівмультимедіа. Засобиперетворенняаудіо- та відеоформатів.
|
|
17.
|
|
Сервісирозміщенняаудіо та відеофайліввІнтернеті.
|
|
18.
|
|
Захопленняаудіо та відео, створенняаудіо-, відеофрагментів. Побудовааудіо- та відеоряду.
|
|
19.
|
|
Додаваннядовідеокліпувідеоефектів та налаштуванняпереходівміжйого фрагментами. Налаштуваннячасовихпараметріваудіо- та відеоряду.
|
|
20.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Створеннявідеокліпу. Додаваннявідеоефектів, налаштуваннячасовихпараметріваудіо- та відеоряду.
|
|
21.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Розміщенняаудіо- та відеоматеріаліввІнтернеті.
Контрольна робота №3 з теми: «Опрацюванняоб’єктівмультимедіа»
|
|
Тема 5. Основиподійно- та об'єктно-орієнтованогопрограмування
|
22.
|
|
Поняттямовипрограмування. Складовімовипрограмування.
|
|
23.
|
|
Знайомство з середовищемпрограмування. Елементивікнасередовищапрограмування.
|
|
24.
|
|
Основнікомпонентипрограми для ОС з графічнимінтерфейсом.
|
|
25.
|
|
Програмний проект і файли, щовходять до його складу. Створеннянайпростішого проекту, йогокомпіляція, збереження, виконання. Записпрограмизасобамисередовищапрограмування. Поняттяформи, елементакерування, події, обробникаподії. Редагування коду обробникаподії.
|
|
26.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. Створенняоб’єктно-орієнтованоїпрограми, щовідображаєвікноповідомлення.
|
|
27.
|
|
Поняттяоб’єкту та йоговластивостей і методів (на прикладіелементівекранноїформи). Властивості і методиелементівкерування. Елементикерування «напис» та «кнопка».
|
|
28.
|
|
Поняття про метод. Використаннявіконповідомлень.
|
|
29.
|
|
Складанняпрограм, щообробляютьнатискання кнопок та визначаютьвмістнаписів на формі.
|
|
30.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 9. Створенняпрограми з кнопками та написами.
Контрольна робота №4 з теми: «Основиподійно- та об'єктно-орієнтованогопрограмування»
|
|
Тема 6. Алгоритмироботи з об’єктами та величинами
|
31.
|
|
Величини (змінні і константи), їхнівластивості. Простітипи величин: числовий, логічний, символьний, рядковий.
|
|
32.
|
|
Величиничислового типу, операції над ними.
|
|
33.
|
|
Складанняалгоритмівопрацюваннячислових величин у навчальномусередовищіпрограмування, їхналагодження і виконання.
|
|
34.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. Складання та виконаннялінійнихалгоритмівопрацювання величин в навчальномусередовищіпрограмування.
|
|
35.
|
|
Величинитекстового типу, операції над ними. Елемент для введенняданих: текстове поле.
|
|
36.
|
|
Складанняалгоритмівопрацюваннятекстових величин у навчальномусередовищіпрограмування, їхналагодження і виконання.
|
|
37.
|
|
Налагодженняпрограм.
|
|
38.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. Налагодженняготовоїпрограми.
|
|
39.
|
|
Величинилогічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
|
|
40.
|
|
Складання та виконанняалгоритмів з елементамиуправління для заданнялогічногозначеннявеличини. Елемент для введенняданих: прапорець.
|
|
41.
|
|
Складання та виконанняалгоритмів з елементомуправління «список, щорозкривається»
|
|
42.
|
|
Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин.
|
|
43.
|
|
Складання та реалізаціяалгоритмівіз циклом ізлічильником у середовищіпрограмування.
|
|
44.
|
|
Складання та реалізаціяалгоритмів з повтореннями для опрацювання величин.
|
|
45.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 12. Складання та виконанняалгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.
|
|
46.
|
|
Графічневідображенняданихзасобамимовипрограмування. Відображеннярисунківіззовнішніхфайлів.
|
|
47.
|
|
Відображеннябазовихграфічнихпримітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольорупримітивівзасобамимовипрограмування.
|
|
48.
|
|
Реалізаціяалгоритмів з графічнимвідображеннямданих засобамимовипрограмування.
|
|
49.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Складання та виконанняалгоритмів з графічнимвідображеннямданих.
|
|
50.
|
|
Контрольна робота №5 з теми: «Алгоритмироботи з об’єктами та величинами»
|
|
Тема 7. Технологіїопрацюваннячисловихданих у середовищітабличногопроцесора
|
51.
|
|
Абсолютні, відносні й мішаніпосилання на комірки та діапазоникомірок.
|
|
52.
|
|
Призначення й використанняматематичних і статистичнихфункцій табличного процесора.
|
|
53.
|
|
Призначення й використаннялогічнихфункційтабличногопроцесора. Умовнеформатування.
|
|
54.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
|
|
55.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 15. Використанняматематичних, логічних та статистичнихфункційтабличногопроцесора. Умовнеформатування.
|
|
56.
|
|
Створення та налагодженнядіаграмрізного типу, вибір типу діаграми.
|
|
57.
|
|
Встановленняпараметрівсторінки. Друкуванняелектронноїтаблиці.
|
|
58.
|
|
Упорядковуванняданих у таблицях. Автоматичні та розширеніфільтри.
|
|
59.
|
|
Проміжніпідсумки.
|
|
60.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Упорядкуванняданих у таблицях. Автоматичні та розширеніфільтри.
Контрольна робота №6 з теми: «Технологіїопрацюваннячисловихданих у середовищітабличногопроцесора»
|
|
Тема 8. Розв’язуваннякомпетентнісних задач
|
61.
|
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач.
|
|
62.
|
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач.
|
|
63
|
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач.
|
|
64.
|
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач.
|
|
65.
|
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач.
|
|
Тема 9. Виконанняіндивідуальних і груповихнавчальнихпроектівіздослідженняпредметноїгалузінавчального курсу «Інформатика»
|
66.
|
|
Вибір теми проекту. Йогопланування. Добірресурсів.
|
|
67.
|
|
Виконанняіндивідуальних і груповихнавчальнихпроектівіздослідженняпредметноїгалузі.
|
|
68.
|
|
Оформленняматеріалів про виконанняіндивідуальних і груповихнавчальнихпроектівіздослідженняпредметноїгалузі.
|
|
69.
|
|
Захист проекту.
|
|
70.
|
|
Повторення і систематизаціянавчальногоматеріалу за рік.
|
|