Календарно-тематичне планування з інформатики у 8-му класі
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика )
Завантажити
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Кодуванняданих |
|||
1. |
|
Правила поведінки і безпекижиттєдіяльності (БЖ) в комп’ютерномукласі. Опрацюванняданих як інформаційнийпроцес. Кодування та декодуванняповідомлень. |
|
2. |
|
Двійковекодування. Одиницівимірюваннядовжинидвійкового коду. Кодуваннясимволів |
|
3. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначеннядовжинидвійкового коду текстовихданих |
|
Тема 2. Апаратно-програмнезабезпеченнякомп’ютера |
|||
4. |
|
Архітектуракомп’ютера. Історіязасобівопрацюванняінформаційнихоб’єктів. Процесор, йогопризначення. |
|
5. |
|
Пам'ятькомп’ютера. Зовнішні та внутрішнізапам’ятовуючіпристрої. Пристроївведення та виведенняданих. Пристрої, щовходятьдо складу мультимедійногообладнання. Технічні характеристики складовихкомп’ютера. Видисучаснихкомп’ютерів та їхзастосування. |
|
6. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Конфігураціякомп’ютерапід потребу. |
|
.7. |
|
Класифікація та загальна характеристика програмногозабезпечення. Ліцензії на програмнезабезпечення, їхтипи. Системнепрограмнезабезпечення. Класифікація та основніфункціїопераційних систем. Службовепрограмнезабезпечення. Поняттяінсталяції та деінсталяціїпрограмногозабезпечення. Проблемисумісностіпрограмногозабезпечення. Форматуванняносіївданих. |
|
8. |
|
Архівуванняданих. Стисненняданих, видистисненняданих. Архіватори. Типиархівів. Операції над архівами. |
|
9. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Архівування та розархівуванняданих. Контрольна робота №1 з тем: «Кодуванняданих», «Апаратно-програмнезабезпеченнякомп’ютера» |
|
Тема 3. Опрацюваннятекстовихданих |
|||
10. |
|
Форматифайлівтекстовихдокументів. Створення, редагування та форматуваннясписків, колонок, символів, формул в текстовомудокументі. |
|
11. |
|
Створення, редагування та форматуванняграфічнихоб’єктів та таблиць в текстовомудокументі. Недруковані знаки. |
|
12. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, щоміститьоб’єктирізнихтипів. |
|
13. |
|
Стильовеоформленняабзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизованествореннязмісту та покажчиків. |
|
14. |
|
Шаблонидокументів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами. |
|
15. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Структура документа. Автоматизованествореннязмісту та покажчиків. Контрольна робота №2 з теми: «Опрацюваннятекстовихданих» |
|
Тема 4. Опрацюванняоб’єктівмультимедіа |
|||
16. |
|
Форматиаудіо- та відеофайлів. Програмнезабезпечення для опрацюванняоб’єктівмультимедіа. Засобиперетворенняаудіо- та відеоформатів. |
|
17. |
|
Сервісирозміщенняаудіо та відеофайліввІнтернеті. |
|
18. |
|
Захопленняаудіо та відео, створенняаудіо-, відеофрагментів. Побудовааудіо- та відеоряду. |
|
19. |
|
Додаваннядовідеокліпувідеоефектів та налаштуванняпереходівміжйого фрагментами. Налаштуваннячасовихпараметріваудіо- та відеоряду. |
|
20. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Створеннявідеокліпу. Додаваннявідеоефектів, налаштуваннячасовихпараметріваудіо- та відеоряду. |
|
21. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Розміщенняаудіо- та відеоматеріаліввІнтернеті. Контрольна робота №3 з теми: «Опрацюванняоб’єктівмультимедіа» |
|
Тема 5. Основиподійно- та об'єктно-орієнтованогопрограмування |
|||
22. |
|
Поняттямовипрограмування. Складовімовипрограмування. |
|
23. |
|
Знайомство з середовищемпрограмування. Елементивікнасередовищапрограмування. |
|
24. |
|
Основнікомпонентипрограми для ОС з графічнимінтерфейсом. |
|
25. |
|
Програмний проект і файли, щовходять до його складу. Створеннянайпростішого проекту, йогокомпіляція, збереження, виконання. Записпрограмизасобамисередовищапрограмування. Поняттяформи, елементакерування, події, обробникаподії. Редагування коду обробникаподії. |
|
26. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. Створенняоб’єктно-орієнтованоїпрограми, щовідображаєвікноповідомлення. |
|
27. |
|
Поняттяоб’єкту та йоговластивостей і методів (на прикладіелементівекранноїформи). Властивості і методиелементівкерування. Елементикерування «напис» та «кнопка». |
|
28. |
|
Поняття про метод. Використаннявіконповідомлень. |
|
29. |
|
Складанняпрограм, щообробляютьнатискання кнопок та визначаютьвмістнаписів на формі. |
|
30. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 9. Створенняпрограми з кнопками та написами. Контрольна робота №4 з теми: «Основиподійно- та об'єктно-орієнтованогопрограмування» |
|
Тема 6. Алгоритмироботи з об’єктами та величинами |
|||
31. |
|
Величини (змінні і константи), їхнівластивості. Простітипи величин: числовий, логічний, символьний, рядковий. |
|
32. |
|
Величиничислового типу, операції над ними. |
|
33. |
|
Складанняалгоритмівопрацюваннячислових величин у навчальномусередовищіпрограмування, їхналагодження і виконання. |
|
34. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. Складання та виконаннялінійнихалгоритмівопрацювання величин в навчальномусередовищіпрограмування. |
|
35. |
|
Величинитекстового типу, операції над ними. Елемент для введенняданих: текстове поле. |
|
36. |
|
Складанняалгоритмівопрацюваннятекстових величин у навчальномусередовищіпрограмування, їхналагодження і виконання. |
|
37. |
|
Налагодженняпрограм. |
|
38. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. Налагодженняготовоїпрограми. |
|
39. |
|
Величинилогічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. |
|
40. |
|
Складання та виконанняалгоритмів з елементамиуправління для заданнялогічногозначеннявеличини. Елемент для введенняданих: прапорець. |
|
41. |
|
Складання та виконанняалгоритмів з елементомуправління «список, щорозкривається» |
|
42. |
|
Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. |
|
43. |
|
Складання та реалізаціяалгоритмівіз циклом ізлічильником у середовищіпрограмування. |
|
44. |
|
Складання та реалізаціяалгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. |
|
45. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 12. Складання та виконанняалгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. |
|
46. |
|
Графічневідображенняданихзасобамимовипрограмування. Відображеннярисунківіззовнішніхфайлів. |
|
47. |
|
Відображеннябазовихграфічнихпримітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольорупримітивівзасобамимовипрограмування. |
|
48. |
|
Реалізаціяалгоритмів з графічнимвідображеннямданих засобамимовипрограмування. |
|
49. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Складання та виконанняалгоритмів з графічнимвідображеннямданих. |
|
50. |
|
Контрольна робота №5 з теми: «Алгоритмироботи з об’єктами та величинами» |
|
Тема 7. Технологіїопрацюваннячисловихданих у середовищітабличногопроцесора |
|||
51. |
|
Абсолютні, відносні й мішаніпосилання на комірки та діапазоникомірок. |
|
52. |
|
Призначення й використанняматематичних і статистичнихфункцій табличного процесора. |
|
53. |
|
Призначення й використаннялогічнихфункційтабличногопроцесора. Умовнеформатування. |
|
54. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення. |
|
55. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 15. Використанняматематичних, логічних та статистичнихфункційтабличногопроцесора. Умовнеформатування. |
|
56. |
|
Створення та налагодженнядіаграмрізного типу, вибір типу діаграми. |
|
57. |
|
Встановленняпараметрівсторінки. Друкуванняелектронноїтаблиці. |
|
58. |
|
Упорядковуванняданих у таблицях. Автоматичні та розширеніфільтри. |
|
59. |
|
Проміжніпідсумки. |
|
60. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Упорядкуванняданих у таблицях. Автоматичні та розширеніфільтри. Контрольна робота №6 з теми: «Технологіїопрацюваннячисловихданих у середовищітабличногопроцесора» |
|
Тема 8. Розв’язуваннякомпетентнісних задач |
|||
61. |
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач. |
|
62. |
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач. |
|
63 |
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач. |
|
64. |
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач. |
|
65. |
|
Розв’язуваннякомпетентнісних задач. |
|
Тема 9. Виконанняіндивідуальних і груповихнавчальнихпроектівіздослідженняпредметноїгалузінавчального курсу «Інформатика» |
|||
66. |
|
Вибір теми проекту. Йогопланування. Добірресурсів. |
|
67. |
|
Виконанняіндивідуальних і груповихнавчальнихпроектівіздослідженняпредметноїгалузі. |
|
68. |
|
Оформленняматеріалів про виконанняіндивідуальних і груповихнавчальнихпроектівіздослідженняпредметноїгалузі. |
|
69. |
|
Захист проекту. |
|
70. |
|
Повторення і систематизаціянавчальногоматеріалу за рік. |
|