№ з/п
|
Дата проведення
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
Електронне листування( 4 год.)
|
-
|
|
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки
|
|
-
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
|
|
-
|
|
Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою
|
|
-
|
|
Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли
|
|
Моделювання(3 год.)
|
-
|
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі
Типи моделей. Форми поданняінформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми
|
|
-
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
|
|
-
|
|
Практична робота 2. Побудоваінформаційних моделей в різнихпрограмнихсередовищах. Підсумки тем 1, 2
|
|
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9 год.)
|
-
|
|
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше»
|
|
-
|
|
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
|
|
-
|
|
Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
|
|
-
|
|
Алгоритми з розгалуженням
|
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч
|
|
-
|
|
Практична робота 4.Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням
|
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців середовищі Скретч. Розв’язування задач
|
|
-
|
|
Практична робота 5.Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч
|
|
-
|
|
Підсумки теми 3
|
|
Табличний процесор(9 год.)
|
-
|
|
Таблиці, електронні таблиці
Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги.
Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора
|
|
-
|
|
Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони.
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних
|
|
-
|
|
Типи даних: число, текст, формула. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
|
-
|
|
Практична робота 6.Уведення, редагування та форматування даних у середовищітабличного процесора
|
|
-
|
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості.Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
|
-
|
|
Практична робота 7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
|
-
|
|
Опрацювання числових даних за алгоритмом.
Правила запису формул у табличному процесорі
Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні
|
|
-
|
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max
|
|
-
|
|
Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. Підсумки теми 4
|
|
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач (4 год)
|
-
|
|
Розв’язування компетентніснихзадач
|
|
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів (4 год)
|
30
|
|
Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту
|
|
31-32
|
|
Робота над власним навчальним проектом
|
|
33
|
|
Захист проектуПідсумки тем 5,6
|
|
34
|
|
Урок узагальнення та повторення
|
|
35
|
|
Підсумковий урок
|
|