Календарно-тематичне планування з інформатики у 7-му класі
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика )
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітка |
Електронне листування( 4 год.) |
|||
|
|
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки |
|
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. |
|
|
|
Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою |
|
|
|
Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли |
|
Моделювання(3 год.) |
|||
|
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі Типи моделей. Форми поданняінформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми |
|
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. |
|
|
|
Практична робота 2. Побудоваінформаційних моделей в різнихпрограмнихсередовищах. Підсумки тем 1, 2 |
|
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9 год.) |
|||
|
|
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше» |
|
|
|
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
|
|
|
Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням |
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням |
|
|
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч |
|
|
|
Практична робота 4.Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням |
|
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців середовищі Скретч. Розв’язування задач |
|
|
|
Практична робота 5.Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч |
|
|
|
Підсумки теми 3 |
|
Табличний процесор(9 год.) |
|||
|
|
Таблиці, електронні таблиці Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора |
|
|
|
Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних |
|
|
|
Типи даних: число, текст, формула. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. |
|
|
|
Практична робота 6.Уведення, редагування та форматування даних у середовищітабличного процесора |
|
|
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості.Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі |
|
|
|
Практична робота 7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі |
|
|
|
Опрацювання числових даних за алгоритмом. Правила запису формул у табличному процесорі Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні |
|
|
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max |
|
|
|
Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. Підсумки теми 4 |
|
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач (4 год) |
|||
|
|
Розв’язування компетентніснихзадач |
|
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів (4 год) |
|||
30 |
|
Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту |
|
31-32 |
|
Робота над власним навчальним проектом |
|
33 |
|
Захист проектуПідсумки тем 5,6 |
|
34 |
|
Урок узагальнення та повторення |
|
35 |
|
Підсумковий урок |
|