№ п\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Алгоритми та їх виконавці
|
|
1
|
Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця
|
|
|
2
|
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми в нашому житті
|
|
|
3
|
План виконання завдання. Планування в нашому житті. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.
|
|
|
4
|
Базові алгоритмічні структури: структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання алгоритму
|
|
|
5
|
Об’єкти та події.
|
|
|
6
|
Складання та виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму. Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
|
|
|
7
|
Урок узагальнення знань з тем «Алгоритми та їх виконавці.»
|
|
|
Поняття операційної системи
|
|
8
|
Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи
|
|
|
9
|
Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу файлу
|
|
|
10
|
Операції над об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів.
|
|
|
11
|
Операції над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення.
|
|
|
12
|
Відновлення вилучених об’єктів операційної системи.Практична робота 3. Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи
|
|
|
13
|
Пошук об’єктів файлової системи.Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи
|
|
|
Мультимедіа
|
|
14
|
Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа
|
|
|
15
|
Пристрої введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер
|
|
|
16
|
Мультимедійні програвачі, їх призначення і функціональні можливості. Практична робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами
|
|
|
17
|
Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання, обертання. Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей
|
|
|
18
|
Урок узагальнення знань з тем «Поняттяопераційноїсистеми.Мультимедіа»
|
|
|
Текстовий процесор
|
|
19
|
Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора
|
|
|
20
|
Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння
|
|
|
21
|
Введення і редагування тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті.
|
|
|
22
|
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу
|
|
|
23
|
Алгоритм опрацювання текстового документа. Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа
|
|
|
24
|
Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння організаційних діаграм Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів та організаційних діаграм у текстовий документ.
|
|
|
25
|
Довідкова система текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумеруваннясторінок. Попередній перегляд, друк
|
|
|
26
|
Урок узагальнення знань з тем «Текстовий процесор.»
|
|
|
Комп’ютерні мережі
|
|
27
|
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж
|
|
|
28
|
Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками
|
|
|
29
|
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету
|
|
|
30
|
Поняття Всесвітньогопавутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання
|
|
|
31
|
Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу
|
|
|
32
|
Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті.
Практична робота 9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду
|
|
|
33
|
Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі.Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами
|
|
|
34
|
Авторське право та Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень)
|
|
|
35
|
Урок узагальнення знань з теми «Комп’ютерні мережі.»
|
|
|