Календарно-тематичне планування з інформатики у 5-му класі
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика )
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Практичні роботи |
Примітка |
Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів (6 год). |
||||
|
|
Повідомлення, дані, інформація, шум |
|
|
|
|
Інформаційні процеси та системи.Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини |
|
|
|
|
Комп’ютери та їх різновиди. Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. |
|
|
|
|
Складові комп’ютерів та їх призначення |
№ 1 |
|
|
|
Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики) |
|
|
|
|
Операції над об’єктами файлової системи |
№ 2 |
|
Цифрові мережеві технології (4 год) |
||||
|
|
Локальна мережа, використання мережевих папок |
|
|
|
|
Пошук відомостей у мережі Інтернет |
|
|
|
|
Завантаження даних з Інтернету |
№3 |
|
|
|
Безпечне користування Інтернетом. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету |
|
|
Текстовий процесор(5 год)+1 год. резерву |
||||
|
|
Текстовий документ та його об’єкти |
|
|
|
|
Введення та редагування тексту |
|
|
|
|
Форматування тексту |
№ 4 |
|
|
|
Вставлення малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування. Сторінки документа та їх форматування |
|
|
|
|
Додавання, редагування та форматування таблиць |
|
|
|
|
Підготовка документа до друкування. Друкування документа |
№ 5 |
|
Алгоритми і програми(12 год)+ 1 год. резерву |
||||
|
|
Алгоритми та їх виконавці |
|
|
|
|
Середовище описання і виконання алгоритмів |
|
|
|
|
Типи алгоритмів |
|
|
|
|
Лінійні алгоритми |
|
|
|
|
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч |
№ 6 |
|
|
|
Алгоритми з повтореннями |
|
|
|
|
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч |
№7 |
|
|
|
Цикли з лічильником |
|
|
|
|
Цикли з умовою |
|
|
|
|
Складання програм з повторенням у середовищі Скретч |
№8 |
|
|
|
Алгоритмічна структура розгалуження |
|
|
|
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч |
|
|
|
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч |
№9 |
|
Проектна діяльність (4 год) |
||||
|
|
Постановка завдання, планування та виконання проекту |
|
|
|
|
Презентація проекту |
|
|
|
|
Планування, виконання індивідуального проекту |
|
|
|
|
Презентація індивідуального проекту |
№10 |
|
Повторення та узагальнення вивченого за рік (2 год. резерву) |